Followers

Saturday, March 31, 2012

Sepetang di Pasar Petang

Asalamualaikum dan hai  :)

Ini makanan saya.

Cahaya petang menyinari Myra

Ini gambar time aku, myra and the rumate pergi pasar malam kat sebelah UIA PJ ni. Setiap hari selasa pasar malam tu buka. Ini gambar time sem 1 dulu. Skunk dah jarang sangat nak pergi pasar malam. Kerja punya banyak. Kalau ada masa pun mesti nak qada' tidur je.

Anyway, sekarang aku ber-weekend dengan dye kat tempat biasa. Sian dye kena tinggal dek rumate-rumate nye AGAIN! Hahah.. Takpe myra, kita kan ada.. Huuuu...

Esok kitorang ingat nak keluar gi jejalan. Dye nak tengok cite Mirror-mirror aku pulak nak pergi tempat yang boleh aku practise sketch task nanti. Kat mana kitorang patut pergi eh? KLCC? Mid Valley? Pasar Seni?
Ada cadangan tak?

Kalau ada bagitahu la eh..

Sampai situ saja. Salam

No comments:

Post a Comment

Pembaca yang baik ialah pembaca yang meninggalkan comment.
huhu ~