Followers

Friday, May 31, 2013

I-City

Asalamualaikum and hi. :)

 Dah lama tak post aktiviti-aktiviti yang aku lakukan.
Well, sort of work(ceh bajet).. Heheh.. betul apa. sekarang ni pun tengah study for History of Landscape Architecture for final isnin ni. Doakan YA.

Well, aku nak bagitahu yang studio aku ada buat family day for the first time at I-City. Ni pun sebab dapat package murah. Berbaloi kot RM50 dapat masuk semua tempat kat i-city ni berbanding ngan harga biasa. Package dye termasuk waterworld, snow walk,trick art museum, naik paris wheel and mary go round waktu malam.

Best gak. Well, time pergi ngan kawan-kawan studio ni, aku teringat lak kat family aku.
Yeah, aku ada gak pernah datang sini time family aku lawat aku kat gombak ni.

 Its ok lah, take a look at these pictures.

Kolam Ombak. Wajib ada kat water worl ;)
Ibu and ayah bergambar dengan snowman
First time masuk igloo. Hahah
Lampu-lampu kat i-city. Ni sikit je ni. Banyak lagi lampu2 kat sana. huhu
Berjemur sampai muka gelap =_="



Adeq, baby and me
Kanak-kanak rebina
Adeq, baby, aku and ibu
Ayah, baby and adeq bersama penguin

Ini gambar bersama kawan-kawan studio :)
Keluar dari lobang tornado


macam lubang jamban. 
Berjemur ala-ala tepi pantai gitu
Tornado best.  Tarikan utama water world i-city




Budak capoera tunjuk bakat, capis  ;D


Bersama snow man
Reramai panaskan badan dalam igloo ;)

Woosshh.. Gelongsor ais. Habis ais masuk dalam kasut. serjuwkk..
Some of the BAhterRA :)



(Picture studio credit to Irsyad)

Actually ada lagi gambar dekat trick art museum. tapi banyak sangat pulak nak download. Takpe lah ye :)
Ini ada satu gambar dekat Trick art museum. Picture by Kak ayu.


I love this picture of picture ;D
Kak dayah

Ok lah. Thats all.
Bye.
Doakan saya berjaya dunia akhirat ya :))





2 comments:

Pembaca yang baik ialah pembaca yang meninggalkan comment.
huhu ~